عشق مامان و بابا

دومین سونوگرافی عشق مامان بابا 8 شهریور 91

1391/9/8 15:37
نویسنده : مصی
243 بازدید
اشتراک گذاری

مامانم دیشب حالم خیلی بد بود سرما خوردم شدید درد زیادی داشتم و من و بابا خیلی ترسیدیم با استرس ساعت ٣ صبح رفتیم بیمارستان اونا هم واسم سونو اورژانسی تجویز کردن اما تا ٥ صبح دنباله سونوگرافی گشتیم و پیدا نکردیم خیلی استرس داشتم اینقدر نذر و نیاز کردم اومدیم خونه خوابیدیم صبح که بیدار شدم حالم بدتر از شب قبل بود با خاله محبوبه و بابا رفتیم سونوگرافی بعد از این همه نگرانی وقتی دیدم چطور داری دست وپا میزنی خیلی خوشحال شدم بعدش صدای قلبت خوشحالیمو دو برابر کرد مامانم دکتر وقتی دست و پا زدنتو دید خیلی خندید تا دستگاه میزاشت رو شکمم دست و پا میزدی الهی قربونه اون دست و پای کوچیکت برم خاله محبوبه خیلی دوست داشت ببینت و صدای قلبتو بشنوه اما دکتر همراه نپذیرفت بعد من با دکتر صحبت کردم گفت خواهرش بیاد تو خاله محبوبه صدای قلبتو که شنید انگار دنیا رو داده بودن بهش کلی ذوق کرد خاله وقتی دیدت اینقدر محوت شد که دیگه نفهمید وایساده جلوی مانیتور نمیزاره من ببینم هههههه منم پریدم بیرون واسه بابا تعریف کردم اونم کلی ذوق کرد عزیزم خیلی دوستت داریم منتظریم بیای تو بغلمون بووووووووووووووووووووووس

kr1276vm474c85nj1oo.jpg

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

شقایق
11 شهریور 91 2:52
اخیییی چه نازههههه این قلبا نمیذارن نینیو خوب ببینممممممم... ایشالا صحیح و سالم رشد کنه و تپلی بشه و بیاد تو بغل مامانش
مانیا
11 شهریور 91 2:55
سلام عزیزدلم خداروشکرکه حالت خوبه ونینی خوبه قربون اون دست وپاهای چوچولوشششششش الهی قلبش 10000000000سال بخوشی وتندرستی بتپه وسایه ی تو وبابا بالاسرش باشه الهی دل خاله جونش هم شادبشه اون شب خیلی نگران شدم مگی گفت حالت خوب نیست امابخداوقت نکردم زنگ بزنم خیلی شرمندم اما خیلی بیادت بودم ودعاکردم حالتون خوب باشه خیلی مواظب خودت باش مامان مهربون
باران قلنبه
16 شهریور 91 0:47
سلام عزیزم خوشحال می شم به وب دخمل منم بیاین. دخملم باران مظفری توی مسابقه جشنواره رمضان 91 آتلیه سها شرکت کرده اگه می شه به سایت آتلیه سها بروید و در قسمت جشنواره رمضان به دخترم رای 5 بدهید .این جشنواره تا اول مهر مهلت داره. آدرس سایت آتلیه سها: Soha.torgheh.ir/festival یا به لینکش تو قسمت لینکهای وبم مراجعه کنید.مرسییییییییییییییییییییی. یادتون نره منتظرماااااااااااااااااااا
خاله محبوبه
17 شهریور 91 2:16
سلام عشق قشنگم . دونه انار خاله . خاله قربونت بره الهی . چقدر شیرینی چقدر شیطونی عزیزم . وای نمیدونی وقتی دیدمت چه حسی داشتم . خون تو رگ هام انگار دوباره جریان پیدا کرده بود . عزیزم خیلی دوستت دارم .