عشق مامان و بابا

مامان و بابا خیلی دوستت دارن پسملیه ما

1392/10/28 4:15
نویسنده : مصی
624 بازدید
اشتراک گذاری

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

پسر گلم با مامان اومدیم تهران پیش مادر جون و پدرجون وخاله محبوبه ، دو سه روز از اومدنمون نگذشته بود که دوباره تهوع و استفراغ های تو شروع شد همه خیلی ناراحت شدن کلی گشتم و به چند جا سر زدم تا یه دکتر فوق تخصص خوب پیدا کنم بالاخره دلمو زدم به دریا پیش یه دکتر خوب بردمت و خانم دکتر یه عالمه آزمایش واست نوشت خاله محبوبه و دایی اولی هم باهامون بودن ، کلی هم دارو وتست تجویز کرد فرداش با مادر جون و پدر جون رفتیم آزمایشگاه مرکز طبی خیلی شلوغ بود و معطل شدیم هر بچه ایی که گریه میکرد تو نگاش میکردیو بغض میکردی نوبت ما شد و تو موقع خونگیری خیلی گریه کردی مامان خیلی ناراحت شد بعد کیسه ادرار بهت وصل کردیم و اومدیم خونه ،  دو روز پیش آزمایشاتت آماده شدن و رفتم نشون دکتر دادم و خانم دکتر گفت خدا رو شکر آزمایشاتش مشکلی نداره و همه چی خوبه فقط باید دوره درمانتو کامل کنی تا خوب شی منم خیلی حواسم بهت هست خدا رو شکر با این داروها هم تهوع خوب شد هم اشتهات برگشت خیلی خوشحالم که بهتر شدی اما بابا یونس خیلی تنهاست اهواز و ناراحته که ما پیشش نیستیم و باید زود بریم پیشش دو سه روز دیگه بر میگردیم اهواز این مدت خیلی به همه خوش گذشت همش با دایی نیما بازی میکنی هر وقت دایی نیما رو میبینی کلی ذوق میکنی، این مدت تو و پارسا مهر همش پیش هم بودین و بازی میکردین خیلی خوب بود کلی عکس و فیلم ازتون گرفتم هر دوتون خیلی شیرین هستین و تو دل برو من از صبح تا شب دارم باهاتون بازی میکنم برگردیم اهواز خیلی دلمون واسه پارسا مهر تنگ میشه ، ماهان مامان خیلی دوستت دارم دیگه هیچ وقت مریض نشو که مامان خیلی ناراحت میشه ، راستی یه کار جدید یاد گرفتی اونم اینه که موقع نماز میای مهر مامانو بر میداری منم مجبورم مهر نمازو بگیرم دستم تا نمازم تموم شه ای پسر شیطون من ، هنوز دندون هم در نیوردی و وارد ماه یازدهم شدی خیلی تنبل شدی ولی یاد گرفتی با لثه هات غذا رو له میکنی قربون اون لثه هات بشم ،همه چیزای خونه رو میگیری و بلند میشی به جای اینکه تو روروک بشینی میگیریش و بلند میشی و شروع میکنی به هل دادن بعضی وقتا هم زمین میخوری ، ماهان جونم من و بابا خیلی دوستت داریم ، بووووووووووووووس 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

mami mahnaz
8 اسفند 93 2:30
سلام مصی جون,من به وبلاگایی که لینکشون کرده بودم سرمیزدم,حافظم یاری نکرد چطور لینک شده بودین,بهر حال پسر دوست داشتنی ونازی دارین ماشالله,خداحفظش کنه براتون,شادباشید