عشق مامان و بابا

سونوگرافی ان تی عشق مامان و بابا

1391/9/8 15:17
نویسنده : مصی
262 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانم هفته 12 بارداریم رفتم سونو ان تی که خیالم راحت باشه عزیز دل مامان و بابا سالم باشه که خدا رو شکر همینطورم شد و فهمیدیم تو سالمی انگار با اون دستای کوچیکت تو مانیتور سونوگرافی با هام بای بای میکردی وقتی از سونوگرافی اومدم و یاد دستای قشنگت افتادم کلی گریه کردم دوستت دارم عزیزم منتظرم بیای تو بغلم بوووووووووووووس

Image Hosted by Free Photo Hosting at <a href="http://www.iranxm.com/

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان میترا
20 شهریور 91 5:10
امیدوارم راحت و سلامت دنیا بیاد
dandelion
27 شهریور 91 23:54
الهی قربونش برم ماشاالله چ بزرگ شده جیگر من مبارک باشه مصی جونم انشاالله ب سلامتی و دلخوش ب دنیا بیاد.
نسیم
28 شهریور 91 2:29
عزیزم خدارو شکر همه چیز خوب بوده.ایشالا همیشه سلامت باشه
شیدا مامان پانی
28 شهریور 91 16:45
سلام خوشحال میشم به وبلاگم سربزنید (وبلاگ هنری بافتنی خیاطی اشپزی درمورد نی نی هام مطلب دارم ویه عالمه قاب خوشگل واسه نی نی ها اموزش تزیینات سیسمونی وفروش لباسهای بافتنی دستباف خوشگل واسه نی نی ها ومامانها منتظرم http://tar-o-pod.mihanblog.com/post/category/184
لیلا
30 شهریور 91 20:51
الهی شکر مصی جونم که تا به حال همه چیز خوب بوده . الهی که همیشه سلامت باشید . بووووووووووس