عشق مامان و بابا

پسر مامان و بابا 4 مهر 91

1391/9/8 15:49
نویسنده : مصی
239 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانم دیشب رفتم سونو گرافی و فهمیدیم جنسیتت چیه البته با کلی دردسر آخه تو پاهاتو رو هم گذاشته بودی و تکون نمیخوردی دکتر گفت برو بستنی بخور تا حرکت کنه بعد یهو گفت صبرکن بچه تکون خورد البته یه ضربه بهت زد و تو هم طبق معمول شیطونی کردی و ما فهمیدیم پسری بابا باورش نمیشد میگفت دروغ میگی بعد به خاله محبوبه زنگ زدم آخه با اصرارهای اون رفتم سونوگرافی خاله چند بار زنگ زد ولی نوبت من نشده بود وقتی بهش خبر دادم کلی ذوق کرد با دایی امیر منم گریه میکردم خیلی دوستت دارم عزیزم پدر جون مامان جون دایی نیما دایی امین و دایی امیر دوم همشون خوشحال شده بودن همه ذوق کردن همه منتظرن عزیزم زود بیا بغلم خیلی دوستت دارم بووووووووووووووووووس سایت تبادل لینک رایگان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مانیا
4 مهر 91 20:50
سلام مبارکه عزیزمممممم قربون اون پسمل ناز وورزشکارت ندیده عاشقشممممممممممم مصی جونم خیلی خوشحالمممم واست خواهرمهربونم الهی بسلامتی گل پسرت رو دراغوش بگیری وخدابهت ببخشه ودامادش کنی ازطرف من وهمسری هم به همسرت تبریک بگو
پاتینا
6 مهر 91 10:52
مصی جون سلام عزیزم مبارکت باشههههههههههههههههههههههه
لیلا
9 مهر 91 19:17
مبارکههههه عزیزم . انشالله که تنش سلامت باشه . منتظر اعلام اسم قشنگشیم . بوووووووووووس