عشق مامان و بابا

مانی مامان

1391/7/20 2:56
نویسنده : مصی
201 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانم سلام پسرم سلام مانی مامان خیلی دوست دارم اسمتو بزارم مانی بابا هنوز موافقت نکرده میگه میترسم مسخرش کنن بهش بگن مامانی دلم خیلی واست تنگ شده کی دوباره دکتر واسم سونوگرافی بنویسه تا تو رو دوباره ببینم هر ماه صدای قلبتو میشنوم سوم آبان نوبت دارم برم واسه اون روز دلم پر میکشه قربون اون دستای کوچولوت برم مامان جون از تهران واست لباس خریده فرستاده چقدر وقتی دیدمشون جیغ زدم اینقدر خوشگلن که نگو مامان جونت خوش سلیقه است قرارهرهمه لباساتو خودش بگیره ، عزیزم تا اسفند که بیای تو بغلم 5 ماه دیگه مونده منم اصلا طاقت ندارم آخه همش کمر درد دارم اما اشکال نداره واسه پسرمه مانی مامان خیلی دوستت دارم بووووووووس مواظب خودت باش من و بابا هم مواظبت هستیم زود بیا بغلمون خاله محبوبه برای دیدنت لحظه شماری میکنه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)