عشق مامان و بابا

گل پسر مامان

1392/8/2 4:09
نویسنده : مصی
1,077 بازدید
اشتراک گذاری




سلااام پسر گل مامان ، بازم مامان دیر اومد وبلاگتو آپ کنه از بس تو شیطون شدی قربون شیطنت هات بشه مامانت ، از کجا واست تعریف کنم مامانی وقتی میخواستیم بریم واکسن بزنیم تو مریض شدی و تب کردی و دکتر اجازه نداد بریم واکسن بزنیم و خیلی بیحال بودیم تو این بیحالیت گذاشتمت توی تخت و تو قل خوردی و افتادی چیزیت نشد اما نمیدونی مامان چقدر گریه کرد و جیغ کشید خیلی نگرانت بودم دکترم بردمت  اونم گفت خدا رو شکر چیزیت نشده انشالله همیشه خدا نگهدارت باشه،  خلاصه بعد از ده روز رفتیم واکسنتو زدیم با بابا یونس ، خیلی گریه کردی دکتر گفت چه پسره سوسولی منم بغلت کردم و اومدیم خونه و خدا رو شکر اصلا اذیت نشدی و بعد از چند روز رفتیم پیش خاله محبوبه و پارسا مهر که بهش میگفتی ددددد و دایی اولی و دایی امین و دایی امیر و دایی نیما و مامان جون و پدر جون خیلی خوش گذشت و ما تا اواخر مهر اونجا بودیم و با خاله محبوبه رفتیم شمال خیلی خوش گذشت رفتیم دریا و جنگل.  بعد بابا یونس برگشت اهواز و ما موندیم تهران یه روز مامان جون بردت پارکو سوار تاب شدی که خیلی دوست داشتی و کلی ذوق کردی مامان جون و پدر جون از اینکه تو اونجا بودی خیلی خوشحال بودن و خاله محبوبه همش میگفت اگه ماهانو ببری من چیکار کنم . یه روزم با خاله  محبوبه و با پارسا مهر رفتیم اتلیه خیلی خوب بود عکسای قشنگی گرفتیم چند تا از عکسارو بزرگ کردمو و به دیوار اتاقت زدم ، بعد از چند روز بابا یونس اومد دنبالمون برگشتیم اهواز ، ولی حالت بد شد و مریض شدی همش ابریزش بینی داشتی دیروز با هم رفتیم دکتر و گفت مشکلی نداری و حالت خدا رو شکر رو به بهبودیه الانم حالت خیلی خوبه و داری شیر میخوری و خوابت برده ، من و بابا از اینکه تو کنارمون هستی خیلی خوشحالیم و مدام در حال بازی کردن و بوسیدن تو هستیم و از لحظه لحظه خاطراتمون با تو لذت میبریم و اینکه تو روز به روز رشد میکنی و چیزای جدید یاد میگیری و واسه ما شیرین و شیرین تر میشی خدا رو شکر میکنیم و از زندگیمون راضی تر هستیم عزیزم من و بابا خیلی دوستت داریم بوووووووووووووووووس



اینم عکس اتلیه قربون ژست قشنگت بشم 










پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خواب گو
2 آبان 92 7:53
سلام دوست من وبلاگ جالبی دارید. برای شما آرزوی موفقیت دارم.
مامان دونه سیب
27 آبان 92 6:48
وای ماشالله هزار ماشالله مصی جون ماهان چقدر بزرگ شده ببوسششش