عشق مامان و بابا

دوردونه مامان

1392/9/18 2:20
نویسنده : مصی
488 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم دیروز وارد ده ماهگی شدی  مامان خیلی خوشحال شد چون این مدت خیلی سختی کشیدم ماه پیش مامان جون و پدر جون و دایی امین با خاله محبوبه و پارسا مهر اومدن پیشت خیلی خوش گذشت واست یه کادو خوشگل هم اوردن سویشرت شلوار که خیلی بهت میاد ، اما وقتی اینجا بودن تو چند بار بالا اوردی و همه نا احت شدیم خیلی غصه خوردم با دایی امیر با ماشین پدر جون رفتیم زندایی الهامو برسونیم تو هر چی تو معدت بود و یهو بالا اوردی خیلی ناراحت شدم چون تعطیلات بود نمیتونستم ببرمت دکتر ، وقتی تعطیلات تمام شد با پارسا مهرو خاله محبوبه رفتیم دکتر پارسا مهرم زیر گلوش سوخته بود دکتر گفت چون هوا نمیخوره اینطوریه ، دکتر واست آزمایش نوشت خیلی نگران شدم گفت ممکنه عفونت پنهان داشته باشه رفتیم آزمایش خون و ادرار دادی مامان کلی ناراحت شد ازت خون گرفتن بعد از دو روز جوتب ازمایشت آماده شد اما پدر جون و مادر جون و خاله محبوبه رفتن تهران ، با بابا رفتیم جواب آزمایشتو گرفتیم رفتیم پیش دکتر اما دکتر گفت باید تکرار بشه و سونوگرافی کلیه واست نوشت منم نگرانتر از قبل شدم بعد رفتیم سونوگرافی دادیم و تو کلی گریه کردی و مامانم کلی ناراحت شد اما خدا رو شکر دکتر گفت مشکلی نیست و همه چی طبیعی و سالمه بعد رفتیم دوباره آزمایش دادی بازم گریه کردی و بازم مامان ناراحت شد و این دفعه هم دکتر گفت مشکلش حل شده داشتم از نگرانی جون میدادم همش گریه میکردم دکتر چرا دوباره آزمایشو تکرار کرد اما دکتر میخواست مطمین بشه که چیزی نیست و خدا رو شکر همه چیز خوب بود اما تو همین اوضاع یهو سرماخوردگی سختی گرفتی و به استفراغت اضافه شد و وزن کم کردی و تو دو ماه گذشته 50 گرم اضافه کردی حالا خوب شدی هم سرماخورده گی هم تهوع دیگه نزاری و خدا رو شکر سلامتی انشالله همیشه سالم باشی و هیچوقت مریض نشی مامان خیلی دوستت داره و طاقت مریضیتو نداره ، راستی خیلی شیطون شدی همش تو روروک از این ور خونه میری اونور خونه خرابکاری میکنی هر چی میبینی میندازی زمین تا اونجا که دستت میرسه همه چیو میندازی تو کشو رو میز جیغ میزنی همش میگی دددددددد بابابابابا ماماماما نانانانانا این کلماتو مدام تکرار میکنی مامان من خیلی مواظبت هستم از خدا هم میخوام همیشه نگهدارت باشه تا تو همیشه سالم بمونی و من به جز سلامتی تو از خدا چیزی نمیخوام ، نمیدونی مامان این مدت چقدر گریه کود و ناراحت بود اما خدا رو شکر همه چی تموم شد و تو سلامت تو بغل منی حالا باید دیگه خوب غذا بخوری تا این چند روزو جبران کنی مامان خیلی دوستت دارم بووووووووووس 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)