عشق مامان و بابا

بدون عنوان

1391/11/8 21:13
نویسنده : مصی
179 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ماهان مامان خوبی پسرم:-) ماهانم قراره بریم تهران پیش مامان جون و پدر جون تا تو به دنیا بیای مامان جون و پدر جون کلی برات خرید کردن سرویس تخت و کمد ویترینت رسیده و تو اتاقت چیده و بقیه وسایلت هم هفته دیگه پدر جون و مادر جون واست میاره من و بابا هم میخوایم اتاقتو کاغذ دیواری کنیم تا واسه عید که از تهران انشالله بر میگردیم اتاقت آماده باشه پدر جون و مامان جون کلی واست زحمت کشیدن و خرید کردن و سنگ تموم گذاشتن تا تو راحت باشی خیلی دوستت دارن هممون خیلی دوستت داریم و منتظریم که دنیا بیای میدونی که چیزی نمونده قربونت برم خیلی زود بغلت میکنم بابا فردا نامه میگیره واسه بیمارستان آتیه که گل پسرمون اونجا دنیا بیاد تو راحتیه کامل از خدا میخوام همونطور که تا الان نگهدارت بوده از این به بعدم نگهدارت باشه و صحیح و سالم بیای بغلمون خیلی دوستت دارم بوووووووووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

هما
30 دی 91 3:14
واي چه روزهاي پر هيجاني رو مي گذرونيد. ايشالله به سلامتي زايمان كنيد. من هنوز ني ني ندارم ولي برام دعا كنيد.ممنون.به وب من هم سري بزنيد.....