عشق مامان و بابا

پسملی مامان

1391/11/29 1:23
نویسنده : مصی
497 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانم رفتم دکتر سونوگرافی شدم آقای دکتر گفت 14 اسفند میپری تو بغلم انشالله به سلامتی و اول اسفندم میرم سونوگرافی وزنگیری پسملم ببینم اینقدر مامانشو اذیت کرد چند کیلو شده مامانی هر دفعه میرم سونو تو دستای کوچیکتو مشت کردی داری ضربه میزنی به کی رفتی تو که جنگجو شدی مامان قربونت بره

عمه نسرین 120000 تومن کادو بهت داد و منم یه مقدار روش گذاشتم یعنی مامان جون و پدر جون زحمتشو کشیدن رفتم یه گهواره واست خریدم و خیلی چیزای دیگه من وبابا واست گرفتیم که انشالله بسلامتی دنیا اومدی از همشون استفاده کنی

بی صبرانه من و بابا منتظریم دنیا بیای من که نفس اصلا ندارم کسی نمیتونه از صدای نفسام پیشم بخوابه همش فکر میکنم دارم خفه میشم اما روزی که پسرمو ببینم تمتم این سختیها یادم میره و واسه اون روز روزشماری میکنم مامانی زود بیا بپر بغل مامان دوستت دارم بوووووووووووووووووووووووووس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)