عشق مامان و بابا

تو پسملیه مامانی

1391/9/8 16:03
نویسنده : مصی
488 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااام  پسمليه مامان دو روز پيش با بابا رفتيم سونوگرافي دوباره ديدمت و خيلي خوشحال شدم انگار دنيارو بهم ميدن وقتي ميبينمت. خيلي دوستت داريم من و بابا منتظريم بياي بغلمون. راستي با بابا رفتيم واست لباس خريديم مامان جونم واست كيسه خواب و ست حوله و يه دست لباس خريد خيلي خوشگلن همه رو از تهران خريديم وقتي پيشه خاله محبوبه و مامان جون و پدر جون بوديم الان اهوازم اونجا بودم آزمايش قند بارداري دادم دكتر ديد گفت بايد رژيم بگيرم تا قندم بالا نره اما من خيلي نگرانم هم واسه خودم هم واسه تو . فعلا دارم رژيم ميگيرم ايشالله چيزي نيست و همه چي به روال عادي بر ميگرده تو هم با دستاي كوچولوت دعا كن چيزي نباشه دوستت دارم پسر قشنگم زود و صحيح و سالم بپر تو بغلم بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

الناز(ممول)
9 آذر 91 15:28
سلام مصی جون خدا پسملت رو برات نگه داره گلم من لینکت میکنم شما هم منو لینک کن
رز
10 آذر 91 11:36
lk hi,hcdl j, hi,hcd? من اهوازیم تو هم؟