عشق مامان و بابا

پسر مامان 4 ماهه شدی

1392/5/2 5:16
نویسنده : مصی
896 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم مامان خیلی دوستت داره ولی دیر به دیر میامو وبلاگتو بروز میکنم سرم شلوغه و گرنه تو زندگیه مامانی چند روز پیش یعنی 15 تیر رفتیم واکسنتو زدیم و کم مونده بود مامان گریه کنه اخه تو از ته دلت یهو زدی زیر گریه بعد که اومدیم خونه با اینکه دارو خورده بودی تب کردی و منم خیلی نگرانت بودم تا دو هفته بیحال بودی و شیر نمیخوردی و خوابت بهم خورده بود یهو جیغ میزدی و گریه میکردی اما خدا رو شکر چند روزه خوب شدی ، لثه هات خیلی اذیتت میکنن همش آب دهنت میریزه و من کلی ذوق میکنم عاشق اون خندهاتم که آب دهنتم آویزون میشه ، مامانی خیلی تغییر. کردی هر روز یه چیز جدید از خودت به مامان نشون میدیو منو خوشحال میکنی هر روز یه صدای تازه از دهنت در میاد. پسرم تازگیا تو خواب غلت میزنی و مرتب دوباره شیر میگردی مامان تا صبح باهات بیداره تا تو بخوابی و شیر بخوری ، تو وان حمامت آروم میشینی تا من حمومت کنم تو آب همش دست و پا میزنی قربونت برم الهی امروز شامپو. رفت چشمت خیلی گریه کردی پسرم خیلی دوستت دارم من اگه تو رو نداشتم چیکار میکردم خدا رو شکر که تو رو دارم ، اما از وجود یه گل پسر دیگه هم خیلی خوشحالم رفیق فابریکت پسر خالت پارسا مهر عزیزم ما ازش دوریم اما خیلی دوستش داریم دوشنبه آینده پارسا مهر با خاله محبوبه میان پیشمون خیلی خوشحالم دلم واسشون خیلی تنگ شده اوناهم دلشون واسه تو تنگ شده تا حالا خاله محبوبه تنها خونمون نیومده اما واسه تو میخواد بیاد خاله محبوبه خیلی دوستت داره و همش واست گریه میکنه ، منم واسه اونا گریه میکنم آخه پسر قشنگم من و خاله محبوبه دوقلوییم خیلی بهم نزدیکیم هم دیگه رو خیلی دوست داریم و میخوام تو پارسا مهرم مثل داداشای دوقلو. همدیگه رو دوست داشته باشینو حواستون بهم دیگه باشه ، مامان جونم خیلی دلش واست تنگ شده خیلی زیاد همش زنگ میزنه و باهات صحبت میکنه پدر جونم همینطور اصلا طاقت دوریتو ندارن دایی امیر و دایی نیما اومدن اهواز پیشت یه هفته موندن و برگشتن اوناهم بسختی ازت جدا شدن و رفته زندایی الهام واست لباسای خوشگل خرید زندایی جون دستت درد نکنه مامان همه دوستتت دارن و من از همه بیشتر خیلی دوستت دارم بووووووووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

متین
18 مرداد 92 0:38
سلام عزیزم تو نی نی سایت خوندم هاگیز رو 42 می خری ما داریم 38تومان اگه خواستی این شمارمه 09359488496
رویا
7 شهریور 92 0:17
از تو نی نی سایت دیدمت پسر منم سر واکسن خیلی اذیت شد عزای شش ماهگیشو گرفتم مواظب کوچول مچول باش بوس