عشق مامان و بابا

نفس مامان خیلی دوستت دارم

1392/4/1 5:55
نویسنده : مصی
572 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانم الان یک ماهه که تهرانیم خیلی بهمون خوش میگذره نی نی خاله محبوبه دنیا اومد خیلی نازه از الان تا همیشه یه رفیق فابیریک داری یه همبازی که با هم بزرگ میشین مثل من و خاله محبوبه که با هم بزرگ شدیم فقط دو سه ماهی یه بار همدیگه رو میبینین خیلی هر دوتونو دوست دارم امروز با هم کلی عکس انداختین

 

ماهان جونم بابا خیلی دلش واست تنگ شده و میگه برگردیم اهواز ولی من اصلا دوست ندارم اما مجبوریم برگردیم آخه خیلی خسته شده اینجا هر روز با هم دوتایی بیرون میریم دایی امیر کالسکتو از اهواز آورد خیلی خیلی خوش میگذره تو هم خیلی ذوق میکنی هر روز پدر جون بغلت میکنه و میبرت پارک کلی دوست پیدا کردی همه دیگه میشناسنت وقتی میری بیرون همه دورت جمع میشن پدر جون کلی ذوق میکنه تو رو بیرون میبره  شبا که نمیخوابی و بی تابی میکنی پدر جون بیدار میمونه و بغلت میکنه تا اروم شی خیلی دوستت داره مامان جونم همینطور همش بغلت میکنه و واست شعر میخونه و یه شیطنت هایی هم میکنه و بهت غذا میده تو هم با لذت میخوری قربونت برم الهی امروز ازت چند تا عکس گرفتم یه زنجیر تو گردنته و یه وان یکاد که خاله محبوبه و دایی اولی هدیه دادن بهت دایی امیر و زندایی الهام واست سکه هدیه دادن و مامان جون یه پلاک مکه  اینا رو تا حالا بهت نگفتم یادم رفت مادر جون از رامهرمز وقتی اومد تهران واسه تولدت یه زنجیر  اورد چون واسه گردنت خوب نبود منم پول گذاشتم روش واست یه دستبند خوشگل گرفتم دست همشون درد نکنه و مبارک پسرم باشه

 

تو عسل مامانی دوباره تنظیم خوابت بهم خورده و روزا خوابی شبا بیداری قربونت برم الهی همه بهت عادت کردن دایی امین بغلت میکنه میزارت جلوی لب تاب و واست کارتون میزاره اینقدر ذوق میکنی و جیغ میزنی البته دایی امین دست کمی از تو نداره تو رو یبینه اینطور میکنه کلی ذوق میکنه همه میکن اگه بریم اهواز چیکار کنیم طاقت دوریشو نداریم منم گفتم دوباره میایم زود زود عزیزم همه خیلی دوستت دارن منم از همه بیشترخیلی خیلی خیلی دوستت دارم بوووووووووووووووووووووووووووووووووس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله فریبا
3 تیر 92 14:20
سلام عزیزم . مصی بهت تبریک میگم خاله شدی . از طرف من به محبوبه سلام برسون و تبریک بگو . انشاا... پسملای گلتون همیشه سلامت و شاد باشن و هوای هم و داشته باشن .
خاله محبوبه
10 تیر 92 3:16
ماهان خاله خیلی دوستت دارم . دلم واست خیلی تنگ شده خاله دلم واسه چشمای قشنگت تنگ شده خاله دلم واسه به لوستر نگاه کردنت و طرز نگاهت به ویترین طلافروشی تنگ شده خاله دلم واسه موقعی که شیر میخوردی بر میگشتی منو نگاه میکردی تنگ شده خا له دارم دیوونه میشم . خاله دلم واسه صدات تنگ شده واسه اقو گفتنات تنگ شده واسه بازی و شیطنتات تنگ شده . خاله دوستت دارم .
خاله فریبا بزرگه
12 تیر 92 23:24
ای جونــــــــــم چه بزرگ شده عزیزم راستی چشمتون روشن خاله خانوم